zondag 15 januari 2012

Wedstrijd.

We gaan het gewoon proberen, ik doe mee met een wedstrijd van Auriful en ik heb 3 foto's van quilts ingezonden. Je mag er zoveel insturen als je wilt . De link is  Auriful (klik) je komt dan op een Facebook pagina van Aurifill , als je dan klikt op Vieuw entries , zie je alle quilts die ingezonden zijn. Ik sta op pagine drie onder de naam Tiny met de quilts Hundertwasser, Fancy quilt en Crazy. Ik hoop dat jullie ook op mij willen stemmen.

I have send 3 quilts in the contest from Aurifull (kilk) you connect a Facebook page from Aurifull klik on Vieuw entries and you se the quilts. I am on page 3 with the quilt Hundertwasser, Fancy quilt and Crazy, by the name off Tiny. I hope you voto on my.

7 opmerkingen:

Marie-José zei

Ik had willen stemmen maar je kunt alleen maar stemmen als je lid bent van Facebook. En dat ben ik dus niet. Jammer dat ze dat op deze manier in een wedstrijd doen. Mocht iemand een andere manier weten dan hoor ik het graag.

Kerstin zei

Hi Tiny, Im not with Facebook so I could not vote for you. But I wish you good luck. You know I love your Hundertwasser.

hugs Kerstin

Tilly zei

Succes met de wedstrijd Tiny.
groetjes

Ria, zei

Ik heb het ook al geprobeerd, maar ook ik ben geen face-book lid. Jammer nou, want je hebt prachtige quilts ingestuurd..
Ik hoop dat je toch een heleboel stemmen krijgt. Als je al dat garen ziet ga je watertanden :)

Jannie (Zuid-Duitsland) zei

Mijn stem heb je. Nu sta je met Hundertwasser op 4 stemmen.
Misschien kun je via Costa een oproep doen? Kan ik ook nog op je andere quilts stemmen?

Klaske zei

Sorry, ik heb geen face-book, met hyves doe ik eigenlijk ook niks, dus ik wil mar niet met facebook beginnen.
Jammer dat er niet een andere manier is om te stemmen, anders had ik gestemd!!Maar succes , de andere facebookers zullen vast op je stemmen.
Leuke giveaway heb je gewonnen!

Annabelle zei

Good luck with contest. I cannot vote as no facebook. Nice to hear from you again. xx