vrijdag 8 oktober 2010

UFO wordt AFO.

Eindelijk heb ik moed opgepakt om deze quilt door te pitten.Ik heb het op naaimachine gedaan. Eigenlijk heel eenvoudig de rand gemeanderd en de sashing met een quiltsteekje die op de naaimachine zit, en de Attic Window gewoon met een stiksteekje. Het is een Bom de Mozaiekquilt die ,ik geloof in 2007/2008 ,is opgezet door Ilone Swerissen.

I finally got this quilt finisd.
It is a quilt from a Bom the Mozaiekquilt  that is organizd by Ilona Swerissen in 2007/2008.

7 opmerkingen:

Marie-José H zei

Hij ziet er weer mooi uit Tiny. Ik vind dat altijd een leuk effect dat attic window....heb ik dat goed geschreven? Je bent goed op dreef hoor.

Gerda zei

Hoi Tiny, mooie quilt hoor. Leuke kleuren!!

Anoniem zei

Nou Tiny, dit wilde ik ook zo graag leren en hebben we dus gisteren op les gehad!
Mooi hoor!

Johanna Zweden zei

Hij is schitterend geworden Tiny
Groetjes Joke
Ps als we het weerbericht moeten geloven krijgen we deze week sneeuw!!! grrrrrrrrr

Renee zei

Hoi Tiny,
Het is prachtig geworden en je hebt het met de kleuren van de randen voor elkaar gekregen dat er diepte in zit.
Groetjes,
Renee

.Antje zei

Ik vind hem heel mooi, Tiny.
Zou ook nog wel eens zoiets willen maken.
Groetjes,Antje

Annabelle zei

What a truly lovely quilt ... so clever!