zondag 3 oktober 2010

Blokken van september

Vandaag wil het mooi weer worden, en als ik nu naar buiten kijk hebben de weermannen dit keer gelijk,dus gaan we vanmiddag heerlijk een boswandeling maken met de honden.Maar nu eerst even een update van mijn bom's van de maand september. Dit zijn de blokken van de Sweet Memories Blocks.

Ook de blokken van de Meadow Breeze zijn klaar ,
Dit is de hele quilt tot nu toe, er komen nog 2 hoek applicatie bij en 2 half square triangles en dan kan hij in elkaar.De blok voor de Crazy Bom moet ik nog maken .
Verder ben ik van plan om een quilt voor mijn DZ te maken , omdat gisteren in "de Naaidoos" in Nieuw Buinen , een nieuwe expositie starte van Ina Klugt, ben ik daar even geweest . Ze heeft hele mooie quilts gemaakt , maar er is veel art bij en dat vind ik wel mooi om te zien , maar dat zie ik mijzelf nog niet doen.
Maar ik heb wel deze stoffen gekocht en het is de bedoeling om de quilt van Saciko Hasegawa proberen na te maken. Deze hebben ze zelf uitgezocht , dus dat wordt nog puzzelen en tekenen hoe dat moet.
Dit was nog een leuke bijkomstigheid toen ik door het winkelcentrum liep, wat ze al niet bedenken om publiek te trekken.


Here are the picture of my SMB and the Meadow Breeze of september. The Crazy Blocks must I still make.
I would also going to make a quilt of Saciko Hasegawa for my son and I bought these fabric's.
I don't have a pattern that is puzzling how to do it.
In the Mall I came across this Mr. with his gesee at very nice to see.


4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wou wat schitterend en wat een mooie kleuren
Leuk die ganzen hoeder, dat kom je niet gauw meer tegen.
Fijne zondag groetjes Joke

Janny de Roo zei

Oh die ganzen...het kan nog gekker. Ik heb ze ook al eens zien marcheren op gefluit. Er loopt dan een man voorop en de laatste in het gezelschap is ook een man. De ganzen lopen zo een hele straat door. Prachtig om te zien, ook jou werk trouwens.
groetjes, Janny

Marie-José H zei

Zo Tiny, je bent lekker actief geweest. Je bom's zien er weer prachtig uit. Maar je nieuwe project is echt spectaculair. Ben heel benieuwd hoe dat worden gaat.

Tilly zei

Je bent druk bezig geweest Tiny, en inderdaad je nieuwe projekt is echt prachtig,wanneer ga je eraan beginnen?
groetjes