zondag 29 juli 2018

Eindelijk......mijn resultaten

Eindelijk eens even de tijd nemen om een blogje te schrijven.
Ben  begonnen met een UFO van de huisjesquilt uit 2012, toen maakten we een huisje per dag, wat natuurlijk bij mij naar een poosje niet meer lukte. Heb er in totaal 150 gemaakt , wat resulteert in deze quilt. Nu nog kijken hoe ik hem doorpit.



 In 2012 we make every day one housebock but I thit not more than 150 . I make this quilt from it. 
Now look at how to go quilting

Deze quilt is ook af, we hebben het met een paar dames van de bee gemaakt, ook deze wacht nu om doorgepit te worden. 


This quilt I make with de ladies from the bee. Also must been quilting. 

Er is ook een UFO helemaal af, daar moet alleen nog een plaatsje voor gezocht worden om op te hangen. Dit is een patroon van Klaske, kan helaas geen link van haar vinden. 


This quilt is fineshed. 

Verder ben ik weer met wat nieuws begonnen, De La Passacaglia van Willyne Hammerstein .
Heb een grote roset en een kleine gemaakt, weet nog niet of ik doorga, wil er n.l. geen stof voor kopen, dus moet het uit mijn voorraad komen. Er is genoeg maar …… vind het heel moeilijk om hier de juiste stofjes voor te vinden. 



I start with a new project de La Passacaglia from Willyne Hammerstein. This is a large rosette and a small. I dont want to buy fabrics for this I have a lot but it is difficult to choose the fabrics for this. 

Dat was het het voor dit blogje. 
Allemaal succes met je bezigheden.  

This was it for this blog 
All successful  with your activities. 







5 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Je bent goed bezig in de afmaak modus! Leuk de huisjes! Nu nog quilten, gaat wat tijd in, maar ik vind het ook wel weer leuk om te doen, terwijl ik het doorquilten niet goed beheers.🤗

Yvonne zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt! Je komt de winter wel door met een quilt op schoot om te quilten!
Je nieuwe project ziet er ook veelbelovend uit, mooi dat paars!

Janny de Roo zei

Dat is het vaak he....de top is leuk, maar dan moet er nog behoorlijk gewerkt worden om alles echt af te krijgen. Je hebt toch weer mooi werk verricht Tiny.

Conny's-blog zei

Prachtige top's zeg en nu verder afmaken, ben benieuwd hierna............................liefs.Conny

Marijke zei

Heerlijk om weer eens een blogje van je te lezen en wat is er veel te zien...
De Huisjes een geweldige deken!
De verbonden hexagonnen je blijft er naar kijken...
Altijd leuk de gezellige kippen op een stok de kakelen vast dagen lang hihi...
De La Passacaglia hier ligt ook het boek als ik ooit de geest krijg... hihi...
geweldig om te zien dat je ermee bezig bent!
Lieverd houdt je sterk ik denk aan je!
Lieve XX groetjes van Marijke