zaterdag 31 december 2011

Einde 2011

Mijn laatste week van december kan niet meer stuk. Ik heb bij Kerstin een fantastich boek gewonnen, Fast Fabric Gifts , het was haar honderste blogpost en daar had ze een give away aan verbonden. Verder kreeg ik bericht van Button Mad dat ik  een set met knopen gewonnen heb, voor mijn blok dat ik gemaakt heb in de Bom van Celebrate Christmas . Ook heb ik mijn zijde quilt afgemaakt, hij is helemaal met de hand gequilt, maar met de machine in elkaar gezet.
Nu gaan we vol goede beginnen aan , en afmaken van de Celtic Bom, en de huisjesquilt.
Ik wil al mijn lezers een heel goede jaarwisseling wensen , een heel gezond, gelukkig en creatief 20

My last week of December is greath. I have won a book by Kerstin se had a give away because she had the hundreth blogpost. Also a won a set buttons of Button Mad for my block I made in the Bom Celebrate Christmas. My silk quilt is finesd, and is all handquilting.
I wish all my readers a Happy New Yeaur with lots of Happynes , Health, and Luck.

8 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Voor jou mag het dus 2011 blijven...?Maar je kunt ook met frisse moed verder gaan in 2012....en laten we dat maar doen...
Fijne Jaarwisseling en een gezond en creatief Nieuwjaar toegewenst Tiny..!

Kerstin zei

Hi Tiny,

Congratulations on winning.
This is a stunning quilt and all quilted by Hand. great.
Im missing your translation botton on your blog. Did you delete it.
hugs Kerstin

Anoniem zei

Hallo Tiny, een heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2012 !

Marie-José zei

Oh, wat is je zijden quilt mooi geworden. Mijn vingers jeuken om met mijn zijden te kunnen starten maar het moet nog even wachten.
En voor jou, een fantastisch 2012 met veel mooie en zachte stofjes, veel affo's en uiteraard een goed gezondheid.

Tilly zei

Wat is het een mooie quilt geworden Tiny, complimenten. Hoop voor je dat 2012 net zo goed mag worden als 2012, en succes met de huisjes.
groetjes

.Antje zei

Wat een prachtige quilt is dat geworden.
En wat heb je leuke dingen gewonnen.
Ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar met veel quiltplezier.
Groetjes, Antje

Marijke zei

Wat een met schitterende quilt!
groetjes Marijke

Johanna Zweden zei

Tiny ook jij een heel gelukkig hobby jaar, met veel liefde geluk en gezondheid

Schitterend dit quilt

Groetjes Joke