maandag 14 februari 2011

Awards

Vandaag kreeg ik van Antje deze award, wat ik heel leuk vind. Er zijn een paar voorwaarden aan deze award verbonden,
1.Je maakt een verwijzing naar de blog van wie je de award kreeg.
2. Geef deze award door aan 3 of 5 van je lievelingsblogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
3. Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een award hebben gewonnen.
4. Het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt besteed aan nog niet zo bekende of beginnende blogs.

Ik wil deze award doorgeven aan Marijke , Sylvia en Renee



3 opmerkingen:

Sylvia zei

Nou dat vind ik best een eer, ik ga mijn best doen hoor.
In ieder geval heel erg bedankt hoor!!

groetjes Sylvia

Johanna Zweden zei

Ook jij gefeliciteerd met je Award en ook de dames aan wie je het hebt doorgegeven
Groetjes Joke

Renee zei

Hallo Tiny,
Ik vind het ook een eer een Award te krjgen, heel erg bedankt hiervoor! Sorry dat ik dit nu pas lees en hierop reageer.
Groetjes,
Renee