woensdag 15 december 2010

Van alles en nog wat

Dit is het laatste blok van de Crazy Bom, nu nog een top er van maken.

Maandagavond was de wereld weer wit hier,en heb ik toch even een paar foto's gemaakt.


En verder heb ik het blok van de Stitching for Cristmas gemaakt. Deze was ontworpen door de the Stitchcottage .



The last block is ready for the Crazy Bom, and on Monday snowing here again and the world was white , so I make some picture's . Also the block from the Stitching for Cristmas is finished. Still one to go.



6 opmerkingen:

Marie-José H zei

Weer een prachtig blokje. Ik ben wel heel benieuwd hoe de quilt er in z'n geheel gaat uitzien.

Tilly zei

Blijf je crazy blocks erg mooi vinden,knap gedaan.ben ook benieuwd hoe het geheel eruit gaat zien. groetjes

Janny de Roo zei

Wordt vast heel erg mooi !

groetjes, Janny

.Antje zei

Ik ben ook heel benieuwd naar de quilt.
Vind de kleuren heel mooi.
Groetjes, Antje

Johanna Zweden zei

Hallo Tiny
Er is veel meer sneeuw naar je onderweg,want ik wil het niet allemaal voor mijzelf houden dat snap je wel, Het is her nu -20 en er ligt al meer dan een meter!!!
Mooi je blok, en leuk je stitchery.
Wens je alvast een een hele fijne kerst toe en een gelukkig en productief 2011
Groetjes Joke

Sylvia zei

hoi Tiny,
Wat een leuke blok en stitcherie heb je gemaakt. Zo te zien alweer helemaal klaar voor de kerst.

Fijne kerstdagen en een heel fijn 2011.
Groetjes Sylvia