woensdag 29 december 2010

Gedachtenstokje

Van Gerda kreeg ik het gedachten stokje doorgegeven, en er zijn gedachten genoeg maar of ze ook allemaal interessant zijn voor jullie lezers, vind ik altijd een tweede. Maar vooruit ik zal mijn best doen en mijn gedachten opschrijven.
1. Dat mijn lijf me niet in steek laat, want er komen allemaal griep verschijnsel naar boven.
2. Want morgen wil ik de boodschappen doen voor de jaarwisseling, ik heb n.l. een broertje dood aan vuurwerk.
3. Dat er geen erge ongelukken mogen komen, van al die miljoenen die er aan het vuurwerk worden uitgegeven.
4. Ik hoop dat we in 2011 nog hele mooie swap's mogen meemaken, de eerste is er al , de hartjes swap van Katrien,
5. Dat ik de quilt van de Stitching for Cristmas afmaak, de stitchery's heb ik wel klaar, maar nu nog 84 snowballs blocks.
6. Het vriest hier nog steeds, dus zou er in Elfstedentocht inzitten??? Hoop het voor al die schaatsliefhebbers. We hebben al zoveel winteroverlast gehad, dat we er toch ook wel iets voor terug mogen hebben.
7. Neem nu eerst een kopje koffie.
8. We de plannen voor de nieuwe projecten ook mogen uitvoeren.
9. Dat mijn oud collega die heel erg ziek is ,er toch weer boven op komt.
10.Verder wens ik  iedereen een gezond en goed creatief 2011.

Ja en nu moet ik het stokje weer doorgegeven dat doe ik aan Antje en Marie-José .

4 opmerkingen:

Gerda zei

Hoi Tiny, jij hebt snel gereageerd! Leuk om te lezen.
groet, Gerda

Marie-José H zei

Oeps Tiny, of ik daar blij mee moet zijn? Moet ik me daar 10 gedachten op mijn blog gaan zetten? Hoort dat plaatje er ook bij? Ik zal eerst een nachtje slapen dan zijn morgenvroeg mijn gedachten weer helder;-)))

Johanna Zweden zei

Rini een heel gelukkig Nieuwjaar.
Hoop dat de griep je niet te pakken heeft gehad, en dat je meteen in het nieuwejaar aan de slag kon om creatief te zijn.
Groetjes Joke

Johanna Zweden zei

Sorry moet Tiny zijn, zat verkeerd met mijn vingertje op de RRRRRRR (smile