zaterdag 27 november 2010

Candle Mat Swap

Deze Candle mat kreeg ik van Christine uit Canada, ook heeft ze er nog een fat quater van de kerststof bijgedaan, en zakje met lekker chocolade munten, en een hele mooie kaarsversiering.

I recieve the Candle Mat from the Quiltingbloggers swap from Cristine of Canada.

Ook zijn de blokken van de SMB klaar, met het applicatieblok doe ik het even kalm aan, want mijn arm begint op te spelen. Ik heb dat jaren terug ook eens gehad (het komt door het borduren en handquilten) en toen heeft het tijden geduurd voor het over was. Dus doe ik nu maar even een stapje terug.

Ook kreeg een nog een siggy van Frauke uit Duitsland, en er lag nog een siggy die ik al een paar weken terug gekregen heb van Jannie,en die had ik nog niet laten zien.

I have make the blocks fromt he Sweet Memories Blocks, and I have recieve 2 siggy's.
I have some problems with my arm, wich is due the embroidery and handquilting, so I do slow down a bit.

6 opmerkingen:

Marie-José H zei

Zo, dat is nogal wat. Mooie candle mat. Leuk om zoiets te ontvangen uit het andere werelddeel. Ook je ziggy's zijn leuk. En uiteraard weer al die blokken. Pff Tinie, hoe krijg je het steeds weer voor elkaar. Ik heb er nu 3 geknipt klaar liggen. Komt er ook weer beweging. Hoop voor je dat het snel weer beter gaat met je arm.

Sylvia zei

Je blokken zijn weer heel mooi geworden Tiny. En leuke ziggy's heb je erbij.
Doe maar even rustig aan, lijkt me een goed plan. En dan gewoon genieten van de mooie blokken en ziggy's.
Nog een fijn weekend.

groetjes Sylvia

Kerstin zei

Hi Tini,

I hope your arm will feel better. Take it easy

Your Blocks are wonderful again. I cant wait to see the finished Quilt.

The candle mat and Siggis are very nice.

Kerstin

Anoniem zei

Wat een mooie blokken Tiny keurig gemaakt, vind je candle mat ook erg leuk. Doe het rustig aan met je arm.
groetjes Tilly

Daniëlle zei

Getsie, wat vervelend van je arm joh! Valt niet altijd mee he om te doseren, zeker niet wanneer het allemaal zo leuk is om te maken! Mooie blokken, siggies en jij kunt de kaarsjes alvast tevoorschijn halen! Mooie dag verder XXXD

.Antje zei

Mooie blokken heb je weer gemaakt. Doe maar rustig aan met die arm. Ik kan ook niet te lang achter elkaar quilten. Heb heel lang een zere elleboog gehad, en als ik nu te lang doorga voel ik het weer. Gelukkig is er altijd nog wel iets anders te doen.
Groetjes, Antje