zaterdag 17 juli 2010

Meadow Breeze deel 2

Zo deze week de hele week zitten prutsen met de applicatie van de Meadow Breeze , maar het is gelukt.
Ik hen nu nog een applicatieblokje liggen en dan ben ik helemaal bij.

I have make this week the appliqued from the Meadow Breeze, and it's a lot of work.
I have stil one appliqued block to make .
Dit is het middelste applicatieblok met daarom een rand met half square triangels , daar komt weer een rand om die dan helemaal geappliceerd is. De hele quilt komt er dan ongeveer zo uit te zien.


This is the quilt so far.

7 opmerkingen:

Kerstin zei

oh Tiny, this is great. I love it. Looking forward to see it finshed.

Kerstin

Janny de Roo zei

Dat wordt (is al) mooi Tiny.

Marie-José H zei

Wauw Tiny, wat wordt dit een juweeltje. Mmm, niets voor een beginneling in de applicatietechniek. Ik heb mijn handen al vol aan de Baltimore Bliss. Maar dit is echt een maatje meer. Prachtig.

Daniëlle zei

Wat doen de kleuren het toch leuk!! Je bent al een heel eind, veel plezier met de volgende steekjes, liefs, Daniëlle

Annelies zei

Wat gaat het er leuk uitzien en wat een mooie kleuren !

Gerda zei

Mooi hoor Tiny, voor dit soort dingen heb ik geen geduld, maar als ik het bij anderen zie dan vind ik het wel heel mooi.

quilting Jeannet zei

Hartstikke mooi geworden met deze heldere kleuren, en toch ook gedekt, ik vind het heel knap al dat applicatie.

groetjes, jeannet