maandag 12 juli 2010

70 x een blije toet

In Polen is een kindertehuis dat een beetje hulp van ons quilster goed kan gebruiken. Ze hebben 70 kinderen die voor 40 euro per maand gekleed , gevoed, en onderdak moeten hebben. Nou heeft Marjolein Griffioen via via contakt gehad met het tehuis , en heeft nu een aktie gestart om voor ieder kind een quilt te maken. Dus wie doet er mee. Wil je meedoen neem dan even contakt op met lein.griffioen@planet.nl . Dit is de top die ik gemaakt heb voor Ewa. Denk nu niet dat ik al die log-cabins nu in deze warmte gemaakt heb, ze lagen in een doos, en zijn mijn eerste quiltblokken die ik gemaakt heb en nooit wat mee gedaan.


In Poland er a childern home that nead a little help from us quilster . They have 70 children the for 40 euro's per month must be clothed, fed and have shelter. Nou has Marjolein Griffioen trough contakt the home, and started a actie, we make now a quilt for each child. So who does it. Wen to join please take contakt with lein.griffioen@planet.nl
This top I have make for Ewa.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is wel heel mooi geworden !

Marie-José H zei

Hey Tini wat goed om deze actie op je blog te zetten. We zouden een leuk logootje moeten hebben, kunnen we allemaal het logootje op onze blogs zetten. En wat goed om al een quilt af te hebben. Ik wacht tot vakantie en maak er dan een top.

Daniëlle zei

Zo zie je maar, komt altijd goed! Mooie joh, zal Ewa vast en zeker blij mee zijn! Mooie dag, groeten, Daniëlle

Leintje zei

Wat een mooie top is het geworden! Mooi verhaal heb je er ook van gemaakt; mijn dank is groot!
Enne, het zijn er wel een beetje meer geworden dan 70, maar dat mag de pret niet drukken!

Groet, leintje

rubisblue zei

Wat een mooie quilt Tiny!
Ik denk erover na om er ook eentje te maken.
Alleen weet ik niet of me dat lukt op zo'n korte tijd.