zaterdag 5 januari 2019

Het jaar goed beginnen



Het jaar 2018 afgesloten met een  UFO's die al jaren in de kast lag ,klaar om doorgepit te worden , eindelijk afgemaakt. Het is een quilt gemaakt van blokken die we voor elkaar maakten.Het was op het Quiltforum , helaas ben ik de namen die de blokken gemaakt hebben kwijt, de enigste die ik nog weet is Christina Fokkema.


Ook deze hexadaisy, een patroon van Etsy, die we op onze bee gemaakt hebben is klaar. 


 Verder ben ik druk bezig geweest met de blokken van de Queens Garden, een bom patroon van Eshter Aliu. Het middenblok heb ik jullie vorige keer al laten zien. 



Zo ziet het middenstuk eruit, er komen nog sashing tussen. Het is jammer dat de kleuren toch net even anders zijn op de foto, de echte kleur lijkt het meest op blokje 2 van boven. Hoe dat kan is voor mij altijd een vraag, heb de foto's op het zelfde tijdstip gemaakt en met de zelfde camera. Iemand een idee? 





3 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Mooie werkstukken zeg en zo fijn weer iets af te hebben he.......liefs.Conny

Conny's-blog zei

Mooie werkstukken zeg en zo fijn weer iets af te hebben he.......liefs.Conny

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooi begin van de geappliqieerde quilt. Mooi warm rood. Helaas gebeurt dat met mijn foto's ook altijd, zowel met de camera als met de telefoon. T zal net de lichtinval kunnen zijn..... misschien.