zaterdag 7 oktober 2017

Ben ik dan eindelijk

Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens een blogje van mij. Heb een poosje pc stilte gehad. Het weer wordt nu slechter dus zit ik weer meer thuis. Mij bezigheden waren vooral tuinwerk


Met behulp van mijn trouwe viervoeter die niet van mijn zijde wijkt.


Ben al jaren in bezit van EQ7 waar ik niet veel mee deed, maar na een les bij Marlies van Online quilten en gegeven door Marianna heb ik er toch meer kijk op gekregen. Ook via Kari Schell waar ik enkel klassen via internet heb gevolgd ,krijg ik het progamma eindelijk door. Er zijn zoveel mogelijkheden. Dat gaf voor mij de doorslag om de blokken voor de Nearly Insane te gaan tekenen even printen en je kunt de patroondelen uitknippen en beginnen. Ben nu op de helft. Hier enkele blokjes van de laatste tijd.
 Appliceren vind ik een heerlijk werkje en ben dan ook vol goede moed begonnen met de kipjes van
Klaske , helaas ben ik nog niet verder dan deze 3 kipjes.

Ook hebben we nog een feestje gevierd we waren 50 jaar getrouwd.


We hebben het thuis gevierd met de kinderen.  

Op zo'n dag is het gevoel van er mist er een altijd extra ze zou 3 dagen na onze trouwdag 48 jaar zijn geworden. De foto met Joke is gemaakt in Legoland Denemarken jaren terug. 

Hopelijk beter ik mijn leven (lol) en zal ik vaker een blogje plaatsen. 
Wens iedereen een heel fijn weekend . 



5 opmerkingen:

Yvonne zei

Gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum. Ik kan me voorstellen dat het gemis op zo'n dag er nog eens extra is.
Mooie kipjes heb je gemaakt en goed van je dat je die cursus hebt gevolgd nu kan je deze winter fijn aan het werk met je machine en je mooie blokken!

Tilly zei

Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum.hoop dat het een fijne dag is geweest,ondanks het gemis van je dochter.
Knap hoor dat je Eq7 gaat gebruiken,het is zo'n handig programma.Je blokjes zijn mooi geworden.Fijn weekend,groetjes Tilly

Ria, zei

Wat een mooie mijlpaal. Van harte gefeliciteerd met jullie 50 huwelijksjaren.
Altijd moeilijke dagen, als er iets te vieren is. De lege plaats wordt dan zo direct gevoeld. Sterkte daarmee, en ik hoop dat het toch een fijne dag is geweest.
Groet, en goede zondag.

Marijke zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag, ja het leven vieren maar het gemis blijft...
Fijn dat je weer aan het bloggen bent wat een berg groen in de kruiwagen en leuk je hondje erbovenop!
lieve groetjes van Marijke

marga zei

Leuk weer een blogje van jou te lezen. Ja zo gaat dat als buiten de zon schijnt wordt de animo van de PC wat minder. Van Harte Proficiat met jullie 50 jarig huwelijk. 50 Jaar lief en leed delen het lief is gemakkelijk maar het leed blijf altijd meer aanwezig en weegt soms zwaar. Ik hoop dat jullie ondanks het gemis van jullie dochter een prettige dag hebben gehad.
Fijne zondag.
Marga