zaterdag 26 november 2016

Top is klaar.

Voor 3 weken terug heb ik een workshop gevolgd bij Richtje Beintema , ze noemde het puzzelblok. Nou kan jullie verzekeren dat was het ook.
Het begin was niet zo erg.


3 weeks ago I have a workshop at Richtje Beintema, we make a puzzle block.
You're only 4 lbocks then become again one block

Je maakt 4 blokken


Die dan weer 1 blok worden.

Je kunt de quilt zo groot maken als je zelf wilt ik heb 6 blokken gebruikt, en de grootste moeilijkheid was om de blokken tot een top te verwerken. Daar hadden we ook geen uitleg over gekregen maar met enig gepuzzel is het toch gelukt. Nu dubbelen en quilten. De kleur is een beetje flets geworden maar het is zo fel als de bovenste foto's.

The main difficulty was to make a top . I used 6 blocks and after some puzzling succeeded.
The fotois not beautiful colr, it really is a brightly colored.

7 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een leuke top !

Marijke zei

Ziet er inderdaad heel ingewikkeld uit, maar super toppie, hou van die felle kleurtjes!
fijne dag,
groetjes van Marijke

marga zei

Het lijkt mij inderdaad een gepuzzel maar zo te zien ben je er uit gekomen.
De kleuren zijn ook heel fris en vrolijk.
Fijne zondag.
Groeten
Marga

Yvonne zei

Dat ziet er behoorlijk ingewikkeld uit! Knap van je dat je de puzzel in elkaar hebt gekregen tot een quilt!

Tilly zei

Wat een leuk patroon Tiny,mooie kleuren.
Groetjes Tilly

Alice zei

Hallo Tiny, ook jouw blog gaat in mijn lijst toegevoegd worden. ook hele leuke dingen die me ook aanspreken. Fijn dat de speldenkussen in de smaak is gevallen, heel veel plezier ermee. Groetjes, Alice

Janny de Roo zei

Is mooi, erg mooi !