zondag 8 december 2013

Kerstkriebels


Het gaat prima met mij hoor, had vrijdag even een dipje want het was de dag dat onze dochter is overleden, maar zoals een vriendin van mij zij, de wond is wel genezen, maar het litteken blijft.



Zoals jullie zien krijg ik ook de Kerstkriebels, en heel uitbundig versier ik het niet , ik heb de krans versierd met een lampjessnoer .

It's fine with me, but I had a little dip Friday because that was the day that our daughter deceased. But now I geth the Cristmas Jitters and also begin to decorate.

Ook heb ik de Stitching for Cristmas quilt weer opgehangen

The quilt from Stitching for Cristmas hangs on te wall.

De Kersttafelloper die ik gemaakt heb van de blokken van Quilting blogger ligt weer op tafel 

And the tablerunner I made from the blocks of Quilting Bloggers on the table.

En we hebben een nieuwe houtkachel en die brandt heerlijk.

Iedereen een fijne zondag. 

The stove is wunderful.

Everyone nice Sunday.



6 opmerkingen:

Kerstin zei

lots of hugs Tiny.

your reeve looks nice as your table topper.

Janny de Roo zei

je weet dat ik aan je denk in deze tijd...! We moeten er maar het beste van maken Tiny.....het is niet anders.....

.Antje zei

Heel normaal toch, dat je zo'n dag stilstaat bij zo een heftige gebeurtenis in je leven.
Je foto's zien er gezellig uit.
Groetjes, Antje

Marijke zei

Je kachel vind ik geweldig, dat staat hoog op mijn verlanglijst maar helaas geen schoorsteen... dus zal er wel lang blijven staan hihi!
groetjes van Marijke

Johanna Zweden zei

Sterkte lieverd, ja zo een dag is dan heftig
Mooi je kachel, nu dat ik hem zie, kan ik me je voorstellen dat je er voor zit en geniet van de winter, met een handwerkje

Wou dat ik kon zeggen zet de koffie even klaar, dan kom ik je mooie werk bewonderen
Fijne dag groetjes Joke

Ati zei

Een mooie ingetogen krans Tiny en wat een gezellige loper.
Heerlijk de houtkachel, dat is iets wat ik erg mis. Fijne kerstdagen!