maandag 11 november 2013

11 november

De tweede vaas met bloemen is af , 
The 2e flower vase is finished.

 En zo ziet het er nu in z'n totaal uit.
And the whole looks already beautiful
Verder ben ik begonnen met een nieuw project en dit zijn de eerste 2 blokken/
I continu with a new project and these are the first 2 blocks. 
Ook heb ik mezelf verwend met een mooi boek met diverse gehaakte bloemen.
I also spoiled with a book with crochet flowers, so we do not bore me.
Dus vervelen doen we ons niet. 

Vandaag is het 11 november en gaan de kinderen met hun lampions weer langs de deur om iets lekkers op te halen, Bij ons in het dorp komen steeds minder kinderen, dus we zullen straks zien hoeveel er zijn geweest.

Today is Nov. 11 and the children come with their lanterns along the door and get a treat. Here in the village becoming less children, so we shall see how many been there, 

7 opmerkingen:

Annelies zei

Mooi middenstuk hoor van de LE.

Glenda zei

How wonderful to see a blue Love Entwined. I don't remember seeing it for some time. It is lovely. Cheers Glenda Australia.

Kathinca zei

Ik blijf me aangenaam verbazen over je blauwe LE. Ik kan er tijden naar kijken.

Kerstin zei

the quilt looks stunning and your new project looks intriguing..

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend quilt
Wat zal dat anderen een mooi quilt worden

en wat een leuk boek
Groetjes Joke

.Antje zei

Prachtig blok van je LE.
Vind vooral ook de kleuren zo mooi.
Ook het blok van je nieuwe project ziet er mooi uit, ben benieuwd wat het gaat worden.
Leuk haakboek. Pas maar op, haken is net zo verslavend als quilten.
Veel plezier ermee.
Groetjes, Antje

Conny's-blog zei

Mooi quiltwerk ben je aan het maken, vooral die met die blauwe vazen, prachtig..........liefs.Conny