dinsdag 8 oktober 2013

Mijn vaas met bloemen.



Mijn eerste vaas met bloemen van de Love Entwinted is klaar, ik heb hem zoveel mogelijk naar het patroon gemaakt, op een paar kleine steeltjes na, die hem ik maar geborduurd.
Verder zijn we druk in de tuin, ik wil graag een groter stuk om volgend jaar groente en enkele fruitbomen te poten, maar ja........ er is ruimte genoeg maar hebben vroeger grote dennenbomen gestaan en die zijn gekapt zonder dat de wortels er ook uitgehaald zijn en die .......komen we dus nu tegen.
Gelukkig was het weer de afgelopen week goed, en is het stukje grond nu zonder boomwortels.
Tot een volgende blogje Groetjes.

My corner with  flowers from the Love Entwinted is ready. And we are buzy in the garden, I would like a bigger peace of garden to grow raclette. We have plenty of room but there have ever pin trees on, and the roots are still in the ground, so work to do. 
Until next time. 

11 opmerkingen:

Ria, zei

Wat een werk, Tiny. En wat wordt het prachtig.
En ja... ontwortelen is meestal een hele klus, maar je hebt er volgend jaar je plezier van.
Groetjes,

conny's quilts en creaties zei

Oh Tiny, prachtig hoor de LE in (mijn favoriete kleur) blauw! Succes met de tuin

Gerda zei

wat een geduld! dat doe ik je echt niet na hoor! ziet er super uit!

Marijke zei

Prachtig je vaas met bloemen!
groetjes van Marijke

Tilly zei

Mooie vaas Tiny, vind je kleuren helemaal top! Succes met de tuin, wel een werk zeg. groetjes Tilly

Elizabeth zei

Prachtig de "Love" in het blauw!!!!!

.Antje zei

Wat een werk, die Love Entwinted.
Maar mooi wordt het wel. Heb er verschillende voorbij zien komen, maar die van jou, in het blauw vind ik toch wel heel mooi.
Groetjes, Antje

Marie-José zei

Oh Tiny wat ontzettend mooi zeg. Het wordt echt een kunstwerk.
Bestaat er niet spul om die wortels sneller eruit te krijgen? Kan me herinneren dat wel spul in de afgekapte boom deden en dan waren de wortels zo weg. En ook nog biologisch. Misschien moet dat wel direct? Weet niet. Maar zo krijg je wel conditie:-)

Paula zei

Tiny your top is getting so beautiful, I love your corner flower. This is so great to see your top, it encourage me to pick up my LE again. Yours is so pretty with this tiny red showing up.

Isabella zei

Je vaas is prachtig!

Isabella zei

Je vaas is prachtig!