zondag 8 september 2013

Wat hebben we gedaan.


Zo deel 3 van de Love Entwined is gedaan, ik heb de hartjes met een festonsteekje gedaan, want dat waren zulke kleine zoompjes die kreeg ik niet naar mijn zin.
Ook heb ik de lichte met rood gedaan , even een klein accent bij al het blauw.
Het lijkt een beetje scheef maar dat komt van de foto.

De Japanse puzzel heb ik gedubbeld en ben ik nu aan het doorquilten, op het resultaat moeten jullie nog even wachten. Ook zijn er weer een paar rijen aan de vingerhoedjes gemaakt , daar volgt ook nog een foto van.


10 opmerkingen:

Klaske zei

Ziet er goed uit Tini, ik moet nog een paar rondjes en 2 zigzagranden, dan ben ik weer bij..

Kathinca zei

Allemaal blauw en niet saai. Zo knap dat je voldoende contrast krijgt met één kleur. Ik moet nog beginnen!

Marijke zei

Mooi de Delfts blauwe LE, nee hier huiswerk nog niet af....
Ook geweldig je japanse puzzle!
groetjes van Marijke

Tilly zei

Wat een gepriegel Tiny, maar je LE ziet er prachtig uit, mooie kleuren.
De Japanse puzzel is een plaatje geworden. groetjes

Janny de Roo zei

die rode steekjes maken het extra leuk.....

.Antje zei

Zo te zien heb je heel wat gedaan. De L.E. vind ik heel mooi, met die blauwe kleuren.
En je Japanse puzzel is prachtig.
Succes met het doorpitten.
Groetjes, Antje

Renee zei


Hoi Tini,
Je love entwined wordt prachtig maar voor mij te veel gepriegel!

Groetjes,
Renee

Kerstin zei

its looking great.
I love you japanese puzzle. The colour is just awesome.

Marie-José zei

Tsjonge Tiny je bent geweldig actief. Je LE wordt een plaatje. Mooie stofkeuze en je rode accentjes halen het geheel inderdaad mooi op.
En je Japanse puzzel is ook prachtig. Nog een wimmetje van me. Maar blijft dat ook nog. Eerst dingen af maken dan mag ik weer verder.

Hermie zei

prachtig je LE in het blauw