zaterdag 25 september 2010

Mijn vakantie werk.

Zo dit is mijn vakantie borduurwerkje, het is uit een handwerkblad van de Margriet en al jaren oud, Er staan 8 diverse blauwe bloemen in als schilderijtje. Maar ik wil ze wel allemaal borduren en dan in een quiltje verwerken. Hoe en wat weet ik nog niet, maar komt tijd komt raad.Voor dat ik ze allemaal af ............
Ook heb ik dit mooie blad met stichery's gekocht en een verzamelblad van de Herfst van de Quiltmania.
Daar staan ook helem mooie dingen in o.a. een heel mooi speldekussen , voor de swap. Die mag ik dus niet laten zien, niet eerder dan 6 nov. Dus afwachten maar.

4 opmerkingen:

Rian zei

Ha Tiny, wat een prachtige bladen heb je gekocht. en wat een prachtig borduurtje. Dat gaat vast een quilt in "waterkleuren" worden. Houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Rian

Marie-José H zei

Prachtig Tiny. Lijkt me een mooie quilt te worden. Ik kan er op dit moment geen geduld voor opbrengen. Ha ha, misschien moet ik maar op vakantie gaan....;-)))

Tilly zei

Hoi Tiny, weer terug van vakantie, heb je foto's al gezien erg mooi daar. Je borduurtje zie er prachtig uit,ben benieuwd naar je quiltje.
groetjes Tilly

Annabelle zei

Hi Tiny. Love the blues ... so very clever.