dinsdag 3 augustus 2010

Zo maar

Voor iedereen die iemand mist .

Kon k die mor even zain
Kon k die mor even heuren
Om even te waiten
Hou t met die gait
Of stoe mie ook heurst
Als ik met die proat

Ken en wil die nait vergeten
Dut mie iedere keer weer zeer
k Zou dien stem
Zo geeern weer heuren
En bie die willen we wezen


Tekst is van Janneke Smit

For everone ho lost someone

Could I see you but again
Could I hear you but again
Just to know
How you going
If you hear me
When I talk to you

Can not and will not forget you
I am very sad every times
Wants to hear
your voice so much again
And want to be with you.

I try tho translate, the tekst is from Janneke Smit

4 opmerkingen:

Marie-José H zei

Oh, Tiny, wat aangrijpend. Moet er wel even van slikken. Lijkt me zo verschrikkelijk een kind te verliezen. Kan me voorstellen dat dit lied deze herinnering oproept.

Daniëlle zei

Lieve Tiny, het is precies zoals het er staat! Niets meer en niets minder! Snap helemaal wat je bedoelt! Dank je wel voor deze mooie tekst! Liefs, Daniëlle

Johanna Zweden zei

Mooie tekst Tiny, maar met een trieste gedachte erachter, wat lijkt het me verschrikkelijk om een kind et moeten verliezen.
Knuffel Joke

Jannie zei

Het lijkt me heel erg om je kind te verliezen. Ik hoop dat je jouw verdriet een plekje kunt geven.
Veel liefs van Jannie