zondag 14 maart 2010

Tara


De sprei voor mijn DD is klaar, helemaal met de hand doorgepit ,maar op de machine gemaakt. Het is een paperpiecing blok van Joen Wolfron, die ik zelf verder heb verwerkt tot sprei. De maat is 2.40 x 2.40 .
Van Aurifil kreeg ik via Facebook een uitnodiging of ik mee wou doen aan een online quiltwedstrijd , met als thema Lente.Ik heb nu een foto van deze quilt gemaild ,omdat de Lente een nieuwe start van de natuur is, en onze DD voor de tweede keer gaat trouwen, en dat vind ik ook een nieuwe start.
Ziewel wat het wordt , heb nog nooit eerder aan zoiets meegedaan.

This is the quilt for aur daughter, he is machine sewing with handquilting. The block is paperpiecing from Joen Wolfron and the size is 92 x 92 inch.
I have from Aurifil on Facebook an invitation, to participatie in the online quilt contest , with the thema of Spring.
Spring is a new start of natur, and aur daugther get married for the second time, I think is also a new start.

6 opmerkingen:

Klaske zei

Hoi Tiny ik neem aan dat je DD(dear daughter) bedoelt, want ik geloof niet dat je DH (Dear husband) voor de 2e keer gaat trouwen toch?
Ik vind het een prachtige sprei en je dochter zal er wel erg blij mee zijn! Ik wens je veel succes bij de quiltwedstrijd!

Klarafina zei

So nice! I like the colours. I made the children clothes just for fun. Maybe I find someone to give them to. I only have sons and no grandchildren.

Anneke zei

Hallo lieve mams,
Wij vinden de sprei super mooi!! We kunnen niet wachten om er onder te liggen hihihi.
Wij verheugen ons op de grote dag en zijn heel blij dat je er bij wilt zijn!!!
Liefs je dochters!!

Hello dear mom,
we are very pleased about the quilt! We can not wait to have it on our bed.
We are very pleased that you will be on our big day.
Lots of love, your daughters

Marie-José H zei

Wauw, wat een spetterende quilt. Het is een prachtig patroon maar ook je stofkeuze vind ik geweldig.

Anoniem zei

Hij is prachtig Tiny, je hebt eer van je werk !

Janny de Roo zei

Een vrolijke quilt, dat het ook een goed huwelijk mag worden....!
groetjes, Janny