zondag 27 januari 2019

Weer een UFO af.


 Er is weer een UFO af, deze mandala quilt heb ik met de machine in elkaar gezet en met de hand doorgequilt. De top was in maart 2017 al af, maar nu kan hij opgehangen worden. 

This UFO of the Mandal quilt is also finesheed . The top was ready in March 2017 but now quilted by hand and can be heng 


Mijn de Queens Garden van Esther Aliu schiet ik ook al aardig op.

My Queens Garden from Esther Aliu is already well on track. 


Doordat ik nu mantelzorger voor mijn man ben, zit ik veel meer thuis en heb ik me verwent om mee te doen met de Bom van Jacqueline de Jonge. Informatie hierover kun je vinden bij Quiltonline 

I am a caregiver for my husband so much more at home, so I spoil myself with the Bom of Jacqueline de Jonge 


Een close up detail. 

A close up detail.










4 opmerkingen:

Alice zei

Prachtige quilts maak je!

conny's quilts en creaties zei

Mooie quilts. Ben benieuwd naar die BOM

Yvonne zei

Wat een prachtige quilts en mooi kleurgebruik!

Conny's-blog zei

Je hebt weer twee prachtige quilts af hoor.
Succes met beginnen van je nieuwe bom.........liefs.Conny